Stranded IIEdytuj

Darmowa gra przygodowa stworzona przez niemieckie studio Unreal Software. Gra jest udostępniona na oficjalnej stronie producenta w wersji gold ( 1.0.0.1). Stranded 2 jest bardzo rozbudowaną grą – można zrobić młotek, zbudować schronienie, rozpalić ognisko, łowić ryby, wytwarzać broń i amunicję, etc. Gra posiada oprawę 3D. Silnik gry chodzi płynnie, ma małe wymagania sprzętowe. Na Windows 7 może się bardzo ciąć.

Budowa gryEdytuj

Gra składa się z 5 map. (wysp). Na każdej mapie są złoża metali, bawełna, zboże oraz świeżą woda. Gracz musi pić, jeść oraz spać. Jeśli gracz położy się spać nie w obozowisku, straci trochę życia. Należy więc zbudować schronienie (np. szałas, namiot, domek na drzewie,hamak etc.). Zdobywać pożywienie można na wiele sposobów takich jak :

- wypiekanie chleba,

- zbieranie jagód lub winogron,

- polowania na zwierzęta takie jak lew, żółw, papuga,

- zbieranie owoców z drzew,

- łowienie ryb,

- zakładanie sieci rybackich lub hodowli kiwi.

Fauna i floraEdytuj

W grze można spotkać wiele zwierząt. Są nimi między innymi drapieżne lwy, raptory (coś na wzór dinozaurów), wściekłe małpy. Można też spotkać zwierzęta przyjaźnie nastawione. Na przykład owca, z której można zdejmować wełnę bez zabijania, żółwie, kiwi. Jest też kilka ptaków latających, np. papuga. Są też rekiny oraz piranie. Ryby można łowić wędką. Potrzebna jest przynęta. Po osiągnięciu wysokiej umiejętności łowienia, można zbudować sieci rybackie.

Jest też bardzo dużo roślin. Podstawowymi są drzewa, drzewa owocowe, oraz krzewy. Są jeszcze mięsożerne rosiczki (większe niż normalnie), paprocie wytwarzające trujący gaz. Rośliny są też źródłem pożywienia. Zboże można zasadzić, i wypiec chleb.

Więcej z Fandomu